Trondheim kulturskole

Er du under 20 år og ønsker å begynne å danse, spille et instrument, synge, spille teater, sjonglere eller skape kunst med hendene? Trondheim kulturskole er Trondheim kommunes tilbud til barn og unge i Trondheim, og vi tar i mot søknader hele året!

rap.jpg

Ledige plasser på rap

Vi har nå ledige plasser på rap-tilbudet vårt. Rapper Trond Wiger fra blant annet GODE ORD DØR SIST er pedagog for faget og elevene lærer å skape og fremføre egne tekster, samt å jobbe sammen med andre uttrykk innenfor urban ungdomskultur. Tilbudet er for elever fra 12 år og oppover.

Trykk her for å søke plass.

Sang+på+Ringve.foto_+K.+Wanvik.jpg

Ledige plasser på sang

Vi har nå ledige plasser på sang. I sangundervisningen legger vi vekt på å ta vare på og utvikle elevens sangglede, mestringsfølelse og egen musikalitet. Elevene vil få undervisning i mange ulike sjangre, individuelt og i grupper satt sammen etter alder og nivå. Gjennom konsertvirksomhet vil elevene få erfaring i både formidling og tekstforståelse.

Trykk her for å søke plass.

Dans+TKK+Olavshallen+2018+K.+Wanvik+Small+(263+of+304).jpg

Ledige plasser på barnedans

Kulturskolen har startet opp dansetilbud for barn fra 4-6 år. Dansetilbudet beskrives som en lekende time for de yngste, med fokus på motorikk, rytmikk og danseglede. Ledige plasser, fortløpende opptak.

Trykk her for å søke plass

Kommende aktiviteter

Trondheim Kulturskole

Trondheim kulturskole er en av landets største med rundt 4500 elever. Vi har tilbud til barn og unge i alderen 0 - 20 år innen musikk, visuelle kunstfag og scenekunst.